مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:322022-03-28اقتصادي

چرا معاملات نمادهای فرابورسی متوقف است؟ | ساعت آغاز معاملات در فرابورس اعلام شد!


روز گذشته هفتم فروردین 1401 شاخص کل فرابورس (آیفکس) 205 واحد بالا آمد و در سطح 18 هزار و 759 واحد قرار گرفت و در حالی که سهامداران امروز منتظر آغاز معاملات بودند به یکباره با پیام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران و توقف معاملات این بازار مواجه شدند! - ، روز گذشته هفتم فروردین 1401 شاخص کل فرابورس (آیفکس) 205 واحد بالا آمد و در سطح 18 هزار و 759 واحد قرار گرفت.

دیروز در فرابورس نماد های بپاس ، آریا و زاگرس بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند و توسن ، فزر و شاوان بیشترین تأثیر کاهنده را بر شاخص داشتند و نماد های تجلی، فزر و فرابورس پرتراکنش ترین نماد های فرابورس بودند.

در حالی که امروز سهامداران منتظر آغاز معاملات در بازار سرمایه بودند، به یکباره با پیام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران مواجه شدند و طی اطلاعیه ای اعلام شد که معاملات فرابورس با تاخیر آغاز خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده بود: به اطلاع می رساند با عنایت به مشکل فنی به وجود آمده در سامانه های معاملاتی فرابورس ایران، ساعت شروع معاملات در بازارهای فرابورس ایران متعاقباً اعلام می گردد.

مشکلی که نظیر آن در قرن قبلی نبود! در همین رابطه روح الله دهقان مدیر فناوری بورس در خصوص مشکل هسته معاملاتی فرابورس گفت: نوع مشکل فنی هسته معاملاتی پلتفرم فرابورس برای نخستین بار پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا معاملات نمادهای فرابورسی متوقف است؟ | ساعت آغاز معاملات در فرابورس اعلام شد!

چرا معاملات نمادهای فرابورسی متوقف است؟ | ساعت آغاز معاملات در فرابورس اعلام شد!